Veelgestelde vragen

• Hoe werkt het?
• Hoe werken Beltegoed, iTunes, Databundels en Internet tegoed?
• Hoe werken Simkaarten?
• Ik heb mijn opwaardeercode niet ontvangen, wat nu?
• Waarom word mijn bestelling geblokkeerd?
• Hoe kan ik betalen?
• Wanneer en hoe ontvang ik mijn bestelling?
• Ik heb per ongeluk het verkeerde product besteld, wat nu?
• Mijn activatiecode is onjuist of al gebruikt, wat nu?
•  Ik wil mijn bestelling annuleren, wat nu?
• Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Hoe werkt het?

Via een paar snelle en makkelijke stappen koop je het gewenste (prepaid) product.
• Stap 1: Kies het gewenste product
• Stap 2: Klik op ´plaats in je winkelmandje´
• Stap 3: Controleer je bestelling en vul je e-mailadres in
• Stap 4: Selecteer één van de veilige betaalmethoden
• Stap 5: Open je e-mail en je kan aan de slag!
Naast online tegoeden biedt Smsbeltegoed.nl ook Simkaarten en Giftcards aan. Hiervoor gelden dezelfde stappen, maar moet je ook je adresdata invoeren. Op werkdagen voor 16:00u bestelt is de volgende dag in huis.

Hoe werken Beltegoed, iTunes, Databundels en Internettegoed?
Wanneer je Beltegoed, iTunes, Databundels of Internettegoed bij ons besteld, wordt de activatiecode direct via sms of mail opgestuurd. Zodra je de mail met activatiecode hebt ontvangen, kan je direct aan de slag.

Hoe werken Simkaarten?
Wanneer je een simkaart bij ons besteld voor 16:00u op werkdagen, wordt de simkaart dezelfde dag nog verzonden en heb je de kaart de volgende dag in huis. Zodra je de kaart hebt ontvangen, kun je deze gebruiken.

Ik heb mijn opwaardeercode niet ontvangen, wat nu?
Als je je opwaardeercode niet hebt ontvangen via de sms of mail, bekijk dan eerst de ongewenste (spam) mail. Dit zal in het algemeen niet veel voorkomen. Kan je hier de mail ook niet terugvinden, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Waarom word mijn bestelling geblokkeerd?
Om veiligheidsredenen en ter voorkoming van fraude hebben we bij bestellingen vanaf 100 euro aanvullende informatie van je nodig om je bestelling te kunnen controleren en vrij te geven. Hierbij vragen we om:

1. Een kopie van je identiteitsbewijs (waarbij alleen je naam zichtbaar moet zijn).
2. Een kopie van je betaalpas (waarbij alleen de laatste 4 cijfers van je betaalkaart zichtbaar mogen zijn).

Het verstrekken van deze gegevens is een eenmalige procedure en stelt ons in staat om te verifiëren dat jij de rechtmatige eigenaar van het account bent. We begrijpen dat dit proces wat extra inspanning vergt, maar het is noodzakelijk om fraude op onze website te voorkomen. Dit is een eenmalige controle.


Hoe kan ik betalen?
Nadat je een product in het winkelwagentje hebt geplaatst, kies je voor betaling door middel van iDeal, telefonisch betalen, GiroPay, Bancontact of creditcard. Vervolgens klik je op afrekenen en volg je de instructies van de bank. De transactie wordt direct verwerkt. 
Smsbeltegoed.nl hecht veel waarde aan snel, makkelijk én veilig winkelen. Niet voor niets kozen we daarom voor de meest bekende en betrouwbare betaalmethoden. Wij werken er hard aan om deze betaalmethoden uit te breiden.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je Beltegoed, Databundels, Internettegoed of ITunes bij ons bestelt, wordt de activatiecode direct via mail of sms opgestuurd. Zodra je de mail met activatiecode hebt ontvangen, kan je direct aan de slag.
Wanneer je een Simkaart bij ons bestelt voor 16:00u op werkdagen, wordt de simkaart dezelfde dag nog verzonden en is de kaart de volgende dag in huis. Zodra je de kaart hebt ontvangen, kun je deze gebruiken.

Ik heb per ongeluk het verkeerde product besteld.
Helaas is het niet mogelijk om een eenmaal afgeleverde activatiecode terug te nemen. Het is voor ons niet mogelijk om te controleren of de activatiecode die je terug wilt geven al gebruikt is of niet.

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat nu?
We zijn verplicht om ons te houden aan de compliance-regels van alle banken en creditcardaanbieders om fraude op onze webshop te voorkomen en onze klanten te beschermen tegen fraude en phishing. Helaas kunnen we niet afwijken van deze regels.

Indien we uw bestelling annuleren, zijn we genoodzaakt om 10% in rekening te brengen als administratiekosten voor de Payment service provider (PSP) en creditcardaanbieders. De terugbetaling kan ongeveer 2 weken duren voordat het bedrag op uw rekening of creditcard wordt teruggestort.

Wij vragen altijd eerst uw akkoord voordat we het restitutieproces kunnen starten.

Let op! Annulering kan alleen als er nog geen code verstuurd is.


Mijn activatiecode is onjuist of al gebruikt, wat nu?
In principe is dit niet mogelijk. Al onze codes zijn ongebruikt en door de leverancier direct aan ons verstrekt. Het is mogelijk dat je een eerdere bestelling nogmaals hebt verzonden in plaats van dat je een daadwerkelijke aankoop hebt gedaan. Het gevolg daarvan is dat je de melding krijgt dat de code al is gebruikt.
Indien dit niet het geval is, controleer dan de onderstaande zaken:
• Het kan zijn dat de provider door een technische storing tijdelijk niet bereikbaar is. Dit is meestal binnen een paar uur verholpen. Probeer het dan nogmaals op een later tijdstip.
• Controleer de activatiecode voor de zekerheid nog eens en probeer het opnieuw.
• Misschien is de activatiecode van het Beltegoed die je hebt gekocht niet van de mobiele provider, die correspondeert met de SIM kaart in je telefoon. Wanneer dit het geval is kunnen we de code helaas niet terugnemen.
Mocht je na het controleren van de bovenstaande zaken nog steeds de melding krijgen dat de activatiecode al gebruikt of onjuist is, neem dan contact op met de klantenservice van de provider.
 
Paysafe: 0900-7200722
3V: 0900-3355333
Toggle: 020-7543022
Budget Phone: 071-5815660
Ben: 06-274001400
Vectone: 06-59000222
Ortel: 0900-1612000
GT Mobile: 0800-0200542
Hi: 06-12001200
KPN: 06-12001200
Lebara: 0900-4321321
Lyca Mobile: 020-7543030
Rabomobiel: 0900-9890
Tele2 Mobiel: 0900-2411602
Telfort: 0900-9596
T-mobile: 06-24001200
Ukash: 00800-00085274
Vodafone: 06-54500100
Hollandse nieuwe: 0900-0324
Cobra: 020-7713384
 

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?
Wanneer je vraag niet in deze lijst voorkomt, kan je een vraag stellen via het contactformulier. De vragen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst, maar uiteraard doen we ons best om je zo snel mogelijk te antwoorden. We streven er naar om op werkdagen binnen 24 uur je vraag af te handelen.
 
Vertel een vriend over onze website!
Post-NL-logo UPS-logo GLS-logo iDeal-logoebanking-logomaestro-logomastercard-logomrcash-logovisa-logo
© SMSBeltegoed 2024